Pogoji poslovanja spletne trgovine clair.si

 

Splošni pogoji spletne trgovine Clair.si so sestavljeni v skladu z Obligacijskim zakonikom (Uradni list RS, št. 97/07 in nadaljnji, v nadaljevanju: OZ), Zakonom o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22 in nadaljnji, v nadaljevanju: ZVPot-1), Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15, v nadaljevanju: ZIsRPS), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (Uradni list RS, št. 96/09 in nadaljnji, v nadaljevanju: ZEPT) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 130/22  in nadaljnji, v nadaljevanju: ZEKom-2).

S spletno trgovino Clair.si (v nadaljevanju: spletna trgovina) upravlja družba Signal  trgovsko podjetje, d. o. o., s sedežem Zbilje 4H, 1215 Medvode, vpisana v Poslovni register Slovenije, matična številka: 1201557000, davčna številka: SI54467853, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju: Ponudnik).

Podjetje Signal d.o.o. je vpisano v Poslovni register Slovenije od 5. septembra 1990. Njegova glavna registrirana dejavnost je 46.900 – Nespecializirana trgovina na debelo, poleg tega pa tudi druge dejavnosti, med katerimi so: 46.160, 46.240, 46.410 in druge. Prav tako je podjetje registrirano za dejavnost 47.910 – Trgovina na drobno po pošti ali po internetu.

Trgovina Clair dejavnost opravlja na naslovu Dupleška cesta 239, 2000 Maribor. Kontaktni podatki:

Spletna trgovina je platforma za elektronsko poslovanje, dostopna preko interneta na URL naslovu: https://clair.si/, ki omogoča dostop komurkoli brez zahtevane predhodne registracije. Spletna trgovina uporabniku omogoča prosto brskanje po različnih mestih z namenom spoznavanja ponudbe izdelkov, njihovih glavnih značilnosti, ceno in pogoji prodaje, brez kakršnihkoli stroškov ali zavez.

Predmetni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti Ponudnika in kupca ter urejajo poslovni odnos med njima. Kupca zavezujejo pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupcu se priporoča, da jih prebere ob vsakem nakupu. Prav tako pa ima kupec možnost besedilo pogojev poslovanja trajno shraniti na svoj računalnik v obliki pdf.

 

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bodo kupcu za čas veljavnosti teh splošnih pogojev na naslovu https://clair.si/ na voljo vse informacije, ki jih zahteva veljavna zakonodaja.

Ponudnik se zavezuje pred sklenitvijo pogodbe kupcu na jasen in razumljiv način zagotoviti naslednje informacije, če niso jasne že iz okoliščin:

  • glavne značilnosti blaga, storitve ali digitalne vsebine v obsegu, ki ustreza nosilcu podatkov in blagu, storitvi ali digitalni vsebini;
  • firmo, naslov sedeža podjetja in telefonsko številko podjetja;
  • končno ceno blaga, storitve ali digitalne vsebine, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga, storitve ali digitalne vsebine ni mogoče izračunati vnaprej;
  • informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati;
  • plačilne pogoje ter pogoje dostave blaga in izvedbe storitve oziroma dobave digitalne vsebine, rok dostave blaga in izvedbe storitve oziroma dobave digitalne vsebine, kadar je to potrebno;
  • informacije o pritožbenem postopku pri podjetju;
  • seznanitev z zakonskim jamstvom za skladnost blaga, storitve ali digitalne vsebine;
  • seznanitev z možnostjo in pogoji poprodajnih storitev in prostovoljnega jamstva (tržne garancije), kadar je to potrebno;
  • trajanje pogodbe, kadar je to primerno, in pogoje za odstop od pogodbe, sklenjene za nedoločen čas, ali pogodbe s samodejnim podaljševanjem;
  • funkcionalnost, vključno z veljavnimi ukrepi za tehnično zaščito blaga z digitalnimi elementi, digitalne vsebine ali digitalne storitve, kadar je to primerno;
  • informacijo o združljivosti in interoperabilnosti blaga z digitalnimi elementi, digitalne vsebine ali digitalne storitve, s katero je podjetje seznanjeno oziroma bi moralo biti seznanjeno.

 

POSTOPEK ODDAJE NAROČILA

Za nakup izdelka v spletni trgovini mora kupec upoštevati naslednje korake:

  1. Ogled ponudbe izdelkov v spletni trgovini. Ob izdelku je navedena cena, predstavitev izdelka, količina ali vsebina izdelka ter glavne značilnosti vsakega izdelka, pogoji dostave in stroški pošiljanja. Za nekatere izdelke lahko veljajo določeni posebni pogoji, na primer določeno je minimalno število določenih enot ali najmanjša količina za nakup.
  2. Izbira izdelkov. Kupec mora izdelke izbrati s klikom na gumb »Dodaj v košarico«, s tem bo izbrani izdelek dodan v nakupovalno košarico, aplikacija pa bo prikazala podatek o ceni, vključno z davki in stroški dostave. Kupec se lahko odloči, da nakup zaključi tako, da izbere možnost »Zaključek naročila« ali nadaljuje z brskanjem ter v košarico doda druge izdelke.
  3. Sprejem ponudbe. Kupec mora za nadaljevanje postopka izpolniti podatke plačnika in izbrati način plačila. Za oddajo naročila kupec klikne na gumb »Naročilo z obveznostjo plačila«. Potrdilo nakupa pomeni sprejem ponudbe, kot je prikazana na spletni strani. Ta vključuje podrobnosti o izbranih izdelkih, delni znesek, stroške dostave, način plačila in končno ceni za plačilo, ki vključuje ceno izdelka, vse davke in dajatve ter stroške pošiljanja, kot so prikazani na spletni strani. Navedeni so podatki o naslovu plačnika in naslovu dostave.
  4. Za dokončanje nakupa je potrebno, da se kupec registrira, tako da svoje podatke navede v aplikaciji, ki jo bo našel na spletni strani, preko katere bo dobil ključ za dostop. Ključ ga bo identificiral kot kupca, tega pa bo lahko uporabljal pri svojih naslednjih nakupih brez potrebe po novi registraciji.
  5. Plačilo. Kupec lahko izbira med načini plačila (glej razdelek: Načini plačila) in nato plača končno ceno nakupa (ceno izdelka z davkom in stroške dostave, če je to potrebno).
  6. Potrdilo sklenjene pogodbe. Po opravljenem plačilu kupec prejme e-pošto s potrdilom o prejemu naročila, s podrobnostmi o samem naročilu, plačani ceni za nakup in kopijo prodajne pogodbe.
  7. Dostava izdelka. Ponudnik nato izvrši dostavo izdelka v roku, kot je opisan v teh pogojih poslovanja (glej razdelek: Dostava).

 

CENA

Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo DDV, razen v primeru, ko je izrecno napisano drugače. Stroški dostave v ceno izdelka niso vključeni. Cene v spletni trgovini se lahko razlikujejo od cen izdelkov v Ponudnikovih fizičnih trgovinah. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila kupca.

Akcijske cene veljajo do datuma izteka akcije, ki je določen pod ceno akcijskega artikla, oziroma do razprodaje zaloge le-tega. Koda za popust, popust na prvi nakup ter popusti na že znižane artikle se ne seštevajo.

Pridržujemo si pravico do spremembe cen, ki se zgodi v primeru povišanja cen s strani dobavitelja za izdelke, ki niso na zalogi.

Cene niso prilagojene na podlagi avtomatskega sprejemanja odločitev.

 

NAČINI PLAČILA

Načini plačila so navedeni na: Načini plačila

 

TRENUTEK SKLENITVE POGODBE

Kupoprodajna pogodba med Ponudnikom in kupcem v spletni trgovini je sklenjena v trenutku, ko kupec odda naročilo (izbere način plačila in potrdi oddajo naročila). Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi splošni pogoji nepreklicno zagotovljeni.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Ponudnika. Besedilo pogodbe je na zahtevo preko komunikacijskih kanalov Ponudnika dostopno prejemniku storitve.

 

POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

Če izdelka oz. blaga ni na zalogi, je kupec o tem obveščen ob samem izdelku. Kupec lahko Ponudniku pošlje vprašanje glede nadaljnje dobavljivosti blaga in roka dobave.

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Registriranemu uporabniku so v spletni trgovini vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

Ponudnik v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

 

DOSTAVA

Podatki o dostavi so na voljo na: Dostava

 

IZDAJA RAČUNA

Ne glede na izbran način plačila artiklov kupec račun za nakup artiklov prejme na svoj e-naslov po dostavi paketa oziroma v fizični obliki po prevzemu paketa. Na računu je razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov iz računa nemudoma ob prejemu in v primeru nepravilnosti istočasno podati ugovor. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov Ponudnik ne upošteva.

 

JAMSTVO ZA SKLADNOST BLAGA

Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.

Potrošnik, ki o neskladnosti blaga obvesti prodajalca, pod pogoji in v sledečem vrstnem redu, upravičen da:

  1. najprej zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga
  2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska

Ne glede na navedeno lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti z natančnim opisom obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.

Več informacij na: Vračila in reklamacije

 

GARANCIJA

Ponudnik ne nudi prostovoljne (tržne) garancije. Poleg jamstva za neskladnost s strani prodajalca velja za izdelke iz »Pravilnika o blagu, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje« tudi obvezna garancija proizvajalca in sicer za obdobje najmanj enega leta. V kolikor ima izdelek s strani proizvajalca zagotovljeno garancijo, je kupcu najpozneje ob dobavi izročen garancijski list.

Skladno z zakonodajo o varstvu potrošnikov ZVPot-1 se garancija uveljavlja neposredno pri proizvajalcu oz. pri njegovem pooblaščenem servisu. Vse informacije glede uveljavljanja garancije se nahajajo na garancijskem listu.

 

PRAVICA POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga.

Več informacij: Vračila in reklamacije

 

OCENE, MNENJA IN PRIPOROČILA

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.

Spletna trgovina omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in trgovini dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice ne izključno in časovno neomejeno prenaša na Ponudnika.

 

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik nima vzpostavljenega posebnega pritožbenega postopka, si pa prizadeva k sporazumni rešitvi morebitnih sporov. Pritožbo lahko kupec odda prek e-poštnega naslova clair@signaldoo.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

 

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi Ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Ponudnik, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških porov (SRPS).

Platforma je potrošnikom na voljo na naslednji povezavi:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL  

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

UPORABNO PRAVO

Na podlagi prvega odstavka 6. člena Uredbe (ES) št. 593/2008 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. junija 2008 o pravu, ki se uporablja za pogodbena obligacijska razmerja (Rim I) se v primeru potrošniških pogodb uporablja pravo po običajnem prebivališču potrošnika.

Za razmerja med Ponudnikom in potrošniki z običajnim prebivališčem v Republiki Slovenije se uporablja slovensko pravo.

 

PRISTOJNOST

V skladu z 18. členom Uredbe (EU) št. 1215/2012 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 12. decembra 2012 o pristojnosti in priznavanju ter izvrševanju sodnih odločb v civilnih in gospodarskih zadevah lahko potrošnik začne postopek zoper drugo pogodbeno stranko v kraju svojega prebivališča.

 

KONČNE DOLOČBE

Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe in dopolnitve pogojev poslovanja. Uporabniki bodo o vseh spremembah pravočasno obveščeni na spletni strani.

Pogoji poslovanja pričnejo veljati z dnem 14. 10. 2024.